AGENT FRONT OFFICE - IASI si CLUJ
03-02-2020

Candidatul ideal:

Persoana dinamica, adaptabila, cu urmatoarele aptitudini:

  • experienta intre 1-3 ani;
  • capacitatea de a intelege dorinta clientului si de a o transpune intr-o oferta adecvata;
  • capacitatea de a transmite toate informatiile necesare calatoriei in bune conditii;
  • atentie la detalii, buna stapanire a lucrului cu cifrele si cu banii;
  • capacitate organizatorica;
  • implicare, entuziasm si dorinta de success;
  • capabil sa lucreze sub presiune la mai multe task-uri simultan;
  • finalizarea sarcinilor, acuratete in intocmirea documentelor;
  • colegialitate, profesionalism;
  • cunostinte avansate operare PC;
  • abilitati de comunicare (scris / vorbit) in limba engleza, obligatoriu.

Descrierea jobului:

  • Intocmirea, prezentarea si vanzarea produselor turistice externe si interne;
  • consilierea clientilor in alegerea serviciilor turistice;
  • rezervarea serviciilor turistice si a biletelor de avion;
  • urmarirea derularii actiunii turistice;
  • intocmirea documentelor fiscale si a documentelor de calatorie;
  • derularea contractelor incheiate cu furnizorii externi / interni si contactul permanent cu acestia 
  • prelucrarea ofertelor si introducerea in sistemul de rezervari
  • verificarea si gestionarea ofertelor si a rezervarilor
  • suport pentru departamentele de front si back-office
  • instruire si sustinere permanenta;
  • sansa de afirmare intr-un domeniu dinamic

 

 

Cei interesati pot trimite CV-uri la adresa de e-mail: parteneri@kusadasi.ro 

TEHNICIAN RETEA
11-02-2020

Candidatul ideal:

Persoana dinamica, adaptabila, cu urmatoarele aptitudini:

  • experienta intre 1 - 3 ani
  • simt estetic, creativitate, atentie la detalii, atentie distributiva;
  • excelente abilitati de comunicare si relationare;
  • capacitate organizatorica;
  • implicare, entuziasm si dorinta de success;
  • capabil sa lucreze sub presiune la mai multe task-uri simultan pentru respectarea deadline-urilor;
  • finalizarea sarcinilor, acuratete in intocmirea documentelor;
  • colegialitate, profesionalism;
  • cunostinte avansate operare PC;
  • abilitati de comunicare in limba engleza

Descrierea jobului:

  • cunostinte Windows (instalare, configurare periferice)
  • abilitati comunicare cu clientii; de prezentare
  • cunostinte incepator / mediu retele calculatoare; instalare/configurare routere; utilizare FTP; setari DNS
  • instalare / mentenanta software (Webclone) si suport pentru utilizatori actuali

AGENT INCASARI - URMARIRE PLATI / BUCURESTI
14-02-2020

Candidatul ideal:

  • persoana energica, onesta, cu o atitudine constructiva
  • persoana inteligenta, proactiva
  • corectitudinea si seriozitatea sunt cerinte obligatorii. 
  • placerea si abilitatea de a invata lucruri noi sunt esentiale.
  • absolvent studii de specialitate;
  • minimum de experienta practica dovedita intr-o pozitie similara

Cerinte job:

  • cunostinte bune operare PC MSOffice - Word, Excel, navigare internet
  • cunostinte bune de operare in aplicatiile de internet banking
  • capacitate de organizare a timpului, sarcinilor
  • capacitate de  analiza si evaluare a diferitelor situatii
  • capacitate de concentrare si prioritizare a sarcinilor
  • capacitatea de a respecta termenele limita
  • capacitate de analiza si evaluare a informatiei;
  • rezistenta la stres si sarcini repetitive;
  • asumarea responsabilitatii pentru activitatea depusa;
  • atentie sporita la detalii, cifre, sume;
  • buna interelationare cu partenerii companiei;
  • urmarirea scadentelor la plata pentru clienti si furnizori;
  • colectarea, verificarea si primirea facturilor de intrare in sistemul intern;
  • intocmirea si verificarea rapoartelor
  • arhivare documente contabile
  • limba engleza - scris, vorbit

Screen size: