Angajam secretara pentru sediul central
14-09-2017

Angajam SECRETARA pentru sediul central

CANDIDATUL IDEAL:
Persoana dinamica, adaptabila, cu urmatoarele aptitudini:

  • sorteaza si inregistreaza corespondenta primita in registrul de intrari-iesiri.
  • preia si directioneaza apelurile telefonice, iar daca persoana solicitata este ocupata / lipseste, preia eventualele mesaje si le transmite ulterior sau directioneaza apelul catre persoanele care ar putea sa cunoasca problema.
  • inregistrareza contractele cu partenerii in sistem.
  • primeste persoanele din afara (clienti, parteneri de afaceri etc.), ii informeaza pe cei interesati despre sosirea acestora dupa care conduce vizitatorii la persoanele respective, asigurand protocolul aferent.
  • mentine evidenta primirii faxurilor/email.
  • mentine legatura cu agentii de turism, de voiaj etc. pentru a asigura transportul si cazarea, la nivelul solicitat, in cazul deplasarilor in interes de serviciu ale angajatilor / partenerilor firmei.
  • completeaza borderourile pentru Prioripost, plicurile trimise recomandat (prin curierat rapid sau posta normala), completeaza adresele pe plicuri, impacheteaza coletele, inregistreaza plicurile trimise.
  • programeaza interviurile si intalnirile.
  • copiaza / redacteaza / tehnoredacteaza diferite materiale.
  • primeste si transmite e-mail-uri si memo-uri.
  • executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic direct sau de supraordonatii acestuia in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal.

Cerinte:

  • capacitate organizatorica
  • implicare, entuziasm si dorinta de succes
  • capabil sa lucreze sub presiune la mai multe taskuri simultan
  • finalizarea sarcinilor, acuratete in intocmirea documentelor
  • colegialitate, profesionalism
  • cunostinte medii ( scris, vorbit ) de limba engleza obligatoriu.
  • abilitati de comunicare scris si orala in limba engleza.
  • cunostinte avansate operare PC


Cei interesati pot trimite CV-uri la adresa de e-mail secretariat@kusadasi.ro.

Angajam AGENTI TURISM la Bucuresti si Timisoara
23-10-2017

Angajam Agenti de turism pentru birourile de vanzari din Bucuresti si Timisoara.

CANDIDATUL IDEAL:
Persoana dinamica, adaptabila, cu urmatoarele aptitudini:

  • experienta intre 1 - 3 ani
  • capacitatea de a intelege dorinta clientului si de a o transpune intr-o oferta adecvata
  • capacitatea de a transmite toate informatiile necesare calatoriei in bune conditii
  • atentie la detalii, buna stapanire a lucrului cu cifrele si cu banii
  • capacitate organizatorica
  • implicare, entuziasm si dorinta de succes
  • capabil sa lucreze sub presiune la mai multe taskuri simultan
  • finalizarea sarcinilor, acuratete in intocmirea documentelor
  • colegialitate, profesionalism
  • cunostinte avansate ( scris, vorbit ) de limba engleza obligatoriu.
  • abilitati de comunicare scris si orala in limba engleza.
  • cunostinte avansate operare PC (Microsoft Outlook, Word, Excel)

RESPONSABILITATI / BENEFICII:

  • intocmirea, prezentarea si vanzarea produselor turistice externe si interne;
  • consilierea clientilor in alegerea serviciilor turistice externe
  • rezervarea serviciilor turistice si biletelor de avion solicitate;
  • urmarirea derularii actiunii turistice;
  • intocmirea documentelor fiscale si a documentelor de calatorie
  • instruire si sustinere permanenta
  • sansa de afirmare intr-un domeniu de mare perspectiva


Cei interesati pot trimite CV-uri la adresa de e-mail secretariat@kusadasi.ro.

Screen size: